Kızlar şimdi eşim 5 gün önce sırtım ağrıyor falan diyordu ardından 2 gün sonra grip oldu. Ama işte şey diyordu ilk defa bu kadar ağır oldum diyordu. Bende test ver dedim oda burun akıntım var ya yapmazlar dedi grip derler dedi. Şimdi o hafifledi baya geçti gibi gribi ama benim sırtımda bir ağrı var. Derince bi nefes alınca da ciğerlerimde acı oluyor. Bugün kuru öksürükte başladı. Ama ateşim filan yok. Teste gidenler de ateşi olmayanları burun akıntısı olanları geri yolluyorlar diyordu bende daha önce hiç test vermedim bilmiyorum. Sizce test vermeye gideyim mi. Sizlerde belirtiler falan neydi bi yardım edin aklım karıştı. Ben yine ne olur ne olmaz diye maske takmaya başladım.