GiybetReis ek gıdaya başladığımız ilk üç ay çok güzel yedi oglum da sonra sıkılmaya başladı. Diş dönemi,6. Hastalık vs derken 9. Ayda tadımlık yemeye başladı hatta bazı öğünler onu bile yapmıyordu. Hatta bir donem ağzına atacakmis gibi yapıp hmmm diyerek yere attığı da,çiğneyip yutmak yerine tukurdugu de oldu 🤦 denedi yani kendince her yöntemi 💆Üstüne düştükçe yemiyorlar. 16-17.aydan sonra düzeldi. Benzer süreçlerden geçiyorlar sanırım. Bir dönem sıkılıyorlar,diş cikarma dönemi yemekten uzaklaşıyorlar falan normal yani. Umarım sizinkinin düzelmesi Oglumun ki kadar uzun sürmez