Paket süt değilde yaşadığım yerde bir çiftlikten getiriyorum süt ürünlerini . Ama inek sütü zaten çok gerekli bir besin değil kızım iki buçuk yaşında birkaç günde bir kahvaltıda bir bardak koyarım ne kadar içerse o kadar içer . Bazende kakaolu kendim yapar birlikte içeriz öyle daha çok seviyor deneyebilirsiniz