Rizeli53 Kızlar biraz önce oğlum koltultaydı karnım çok ağırdı koltuğun önüne yastık dizdim ve tuvalete gittim geldiğimde çocuk halının üstündeydi koltuktan yastığa yastıktan halıya geçmiş hiç sesi çıkmadı düşünce ama yine korktum kaldırdım kafasına baktım kızarıklık bişey yok ağlamadı da yine koltuktan yastığa düşünce darbe aldığında kafasına bişey olmuş mudur off nasıl yaptım ben böyle salaklığı 😭😭😭
serebro Rizeli53 yumuşak zemin birsey olmamıştır yine de gözlemle, koltuk yerine yere battaniye ser bırak
Rizeli53 Reyna koyacaktımda çocuğu yere koyduğum battaniye içerdeydi karnım çok ağırınca dayanamadım yastık dizdim gittim
Reyna Rizeli53 iyi canım bundan sonra yere koyarsın gitmeden keşke tecrübe etmeden anlayabilseydin olan olmuş uyutma 2 saat kusma gözlerde kayma burunda kulakta akıntı göz altlarında morluk olursa doktora götür
Rizeli53 serebro öyle yapıyodum zaten hep içeri gideceğim zaman yere bırakıyorum ama aksilik işte çocuğu koyduğum battaniye içerdeydi karnımda çok ağırınca bi kereliğe mahsus yastık dizeyim dedim 😭
Egeberk Reyna sizene kadın zaten üzülmüş oda istemezdi anlayabilseydiniz falan demek yerine daha düzgün yazabilirsiniz canından can oda
Nbg_26 Rizeli53 Kızım da 7 aylıkken düşmüştü, hemen acile gittik. Aşırı kusma, gözlerde kayma, bilinç kaybı, baygınlık vb bişey yoksa 6 saat gözetimde tutun dediler. Bişey olursa travma bölümüne gitmemizi söylediler şükür bişey olmadı canım
Nbg_26 Rizeli53 koltuktan düşmüştü biz de yana yastık koyup bırakmıştık, hasta bırakmadık babası yanındaydı bişeye uzanmak İçin kalkmış daha 1 adım atmadan Kafa üstü düşmüş. Çok korkmuştuk hemen acile gittik ama dedikleri şeylerin hiç biri yoktu şükür bir şey olmadı