Hanımlar bu sabah cüneyt yıldız hastanesindeki kadın doğuma gittim Zeynep hanım. Ben normalde ilk gebeliğimde medicalparka gidiyordum doğum ücretleri aşırı artmış bi devlet hastanesine gideyim dedim. Aşırı memnun kaldım doktor hanım çok güzel ilgilendi her detayını söyledi, sorularıma da çok açıklayıcı cevaplar verdi. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz🌸