DefneMeva0411 Bebeğim bugün itibariyle 3.ayını tamamladı. Kaçıncı aydan itibaren oturabilir kucağımızda destekli şekilde ve kanguru kullanımına başlayabilir miyim tecrübeli anneler yorum bekliyorum ☺️
cemre_-34 Benmkisi de 3 ay 10 günlük mesela tam kucağa oturmuyorum ellerimle tutuyorum ama bazen koltuk kenarına dik bir şekilde otutturuyorum ki yavaş yavaş alışsın diye :)
DefneMeva0411 cemre_-34 Bazen ben de kucağımda kısa süreli oturtuyorum ayaklarına çok yük vermeden bastırıyorum baya da güçlü maşallahhh direniyor kızım ☺️
BurCan35 Ay bende surda bekleyim benimde 3 bucuk aylik oglum var ve asla yatmak istemiyo oturcakmis hep pasam
cutecute1 şu an 4 buçuk aylık oturma destek minderi aldım onunla oturtuyorum geri ileri yana düşmüyor onun sayesinde