Kızlar en son 3 aralık adet oldum her ay ortalama 3 gün geri geliyor. Ama son günlerde bekledim bekledim gelmedi yumurta akı gibi akıntı var. Az önce evde ovulasyon testi vardı onu yapayım dedim. Çünkü ilk hamileliğimde ovulasyon testi yapmıştım pozitifti. Bu da pozitif çıktı. T çizgisi çok net daha koyu..
sizce hamile miyim yoksa yumurtlama olabilir mi?
9 aylık kızım var emziriyorum