Merhabalar bebeğim ateşlenme iştahsızlık ishal gibi belirtileri oldu dedesinden corona bulaştı ve şimdi kendiminde corona olduğumu öğrendim sizler böyle bir süreçten geçtiniz mi neler yaşadınız lütfen benimle paylaşır mısınız? Korku endişe hepsi var şuan🙏