Merhaba.
9 aylık kızım zature oldu.
Nasıl oldu neden oldu anlamadım.
Bebeğim a dese yanına nasıl koşacağımı şaşırıyorum insanların dilinde paranoyak oldum. Ama gel gör ki çocuğum zature oldu. Çok üzgünüm. İlaç kullanıyor. İğne vuruluyor.
Ekstra neler yapmam lazım.
Kür önerileriniz nelerdir?
Çocuğumu terli bırakmam
Yeleği hep üstünde.
Dışarı çıkmaz etmeyiz.
Daha ne yapabilirim bilmiyorum.
Allah beterinden korusun.