Mlkrnfl Bebeğim 18. Ayına girdiğinden beri geceleri yenidoğan gibi saat başı uyanıyor. Araştırdım 18. Ayda uyku gerilemesi varmış. Sizler yaşadınız mı bunu? Ne kadar sürdü 😩 bir taktik falan var mı🙈
Reyna Mlkrnfl hahahah benim ki de 17.5 aylık ne zaman uyudu ki gerilemesi olsun ben de onu düşündüm şuan 😂😭
antropologanne Mlkrnfl 4. Ay ataĝından da binbeter. 18 ay 15 günlük kızım, ne uyuyor ne oynuyor. Neredeyse tüm gece mızmız aĝlıyor.