Serserilikiz şimdi bu orana göre 1912 TL alacaklar.
Niye böyle dedim. Biz asgari ücret alıyoruz ve zamlardan sonra gelen 4250 TL bizim için birşey ifade etmiyor. Kaynana da bana çok acilmayin sizde diye cirkeflik yaptı. Çok hırs doldum. Şükürsüz dedi. O yüzden. Ben iki çocukla bu ücretle gecinebilirsem o da bu parayla gayet güzel geçinir o halde. Ona mustehak