Bebeğim o bacak değil ama bacaklarının baldır mı diyorlar kaba eti her neyse dışa dönük duruyordu bebe kken dah a çoktu kaç doktora götürdüm zamanla düzelecek dediler şuan 18 aylık halen biraz daha belirgin ama düzeldi şükür kiyani ayakkabılık yada tedavilik bir durumu yoktu 🌸