Zlm Reyna o kadra abartı bı durum değil sonuçta cocuk icin yapimis ve içeriği gayette güzel olan bir mama icindekileri karşılaştırdıniz mi birçok mamadan daha çok şey içeriyo
merbay97 NehirByrm 7 aydır emziriyorum herşeyi kullanıyorum hala ama akşama kadar çok yoruluyorum ondan galiba sütüm yetersiz kalıyor o yüzden günde tek öğün şeklinde ilerleyeceğim 😍