e-kubra Bebeğim doğduğundan beri sleppy kullanıyorum ama taşma olmaya başladı evdeyim diye umursamıyorum ama dışarı çıktığımda olacak gibi değil prima harici önerebileceğiniz başka bir bez var mıdır?
e-kubra MomKukuleta sorun şu ki bedeni değiştiriyorum ama pakette de bez bitmeyince yenisini alana kadar taşıcağı taşıyor zaten çokta büyük olmasın diyorum ilk daha doğum yaptığımda kaç kişi Ay büyük alma çarpık olur ayrık olur bacakları diye diye tereddütte kalıyorum
MomKukuleta e-kubra bende şöyle farkettim sleepy bezleri küçük ve bebeğim bezin alt sınırı kilosuna gelince onu alıyorum o zaman taşma cok az oluyor. Ama yine taşırınca taşırıyor bi anda nasıl çiş yapıyorsa artık.😅