3.5 aylıktan beri uykular alt üst oldu. En azından gece iyi uyanmıyor diyordum. 1 haftadır geceleri de uyanıyor. Ona çözümü yanıma alıp sarılarak buldum. Öyle uyuyor. Ama gündüzleri yarım saat sonra uyanıyor. Ayağımda sallıyorum devam etsin diye ama sallanmayı kesince uyanıyor. Bende yarım saat daha sallayarak en azından 1 saat uyumasını sağlıyorum. Doğru mu yapıyorum yoksa yanlış mı bilmiyorum. O yarım saat sonra uyanınca eğer geri uyutmazsam çok huzursuz oluyo hep ağlak modda oluyo. Ne yapmam lazım önersi olan var mı