Merhaba herkese 😊oğlum şu an dört buçuk aylık doğduğundan beri çok kusuyordu ama kilo alımı normal diye bişey demiyorlardı 4. Ay kontrolünde 250 gram almıştı doktor ek gıdaya başlayabileceğimi söyledi ama benim içim rahat etmedi ve ek olarak sadece mama verdim . Hala kilosunu ölçmedik bugün gidiyoruz ama mamayı çok güzel yiyor .Sizce ek gıdaya ne zaman başlamalıyım?? Bulduğu herşeyi ağzına götürüyor ve bişey görünce ağzı sulanıyor 😂