Parası olan alttan toplayıp ortalamasını düşürüp zararını indirger olmayan elimdekini zaten zarardayım mantığıyla satarsa o paranın üstüne bi bardak buz gbi su içer. Balinalar çekildi grafikler işlemiyor çünkü btc ottan boktan etkileniyor artık önceden böyle değildi coinden deli paralar kazanılan dönem geçti artık