Civikcivciv Merhaba 🌸 Kızım doğduğundan beri Avent’in 0-6 ay emziklerini kullanıyoruz. Şuan 6.5 aylık. 6-18 aylık emziğe geçmeli miyim? Farkını bilen var mı? (Daha dişi çıkmadı)
nutellayiyensincap Civikcivciv bebekler kesinlikle farkını biliyor😅 biz de avent harici emzik aldık ucuza kaçmak için hep boşa gitti,avente alışan bebek sonrasında hep onu istiyor sanırım
SB_ Civikcivciv arasındaki fark daha büyük olması Bi dene tutacakmi tutmazsa zorlama çünkü gerçekten ağızlarına büyük geliyor Kızım 7,5 aylık daha dün tuttu sonunda 😅 çünkü 0-6 artık ağzına gerçekten küçük geliyordu
Snowglobe Civikcivciv Allah korusun emziğin tamamını ağzına sokup boğulma riski var. O yüzden ayın uygun kullanın.