Sabah 5 te uyanıyor gerisi bölük pörçük 10 dk 15 dk o da tepine tepine 4. Ay atağına girdi muhtemelen gündüz uykusu olsa yanına kıvrılıcam o da yok. Uyumayınca çok da huysuz değil şükür ama ben ayılamıyorum kahve içiyorum yok soğuk soğuk su çalıyorum yüzüme yok siz nasıl ayılıyorsunuz yahu 😞