Arelnur Kızlar merhaba 4 gün önce epidural ile sezeryan oldum dikişin bittiği yer ara ara çok yanıyor . Doktor kremde vermedi . Nasıl geçiyor ya da ne kadar sürüyor bu merak ediyorum :(
Deletedmom00881 Arelnur canım çok normal iyileşiyor ondan yanıyor, akıntı felan yoksa endişe etme, en fazla 15 gün sürer bu ağrılar
NurY Arelnur antibiyotik ve ağrı kesici alouorsan yavaş yavaş iyilesirsin bir haftaya hafifler bir ay kırk güne kadar hiç birşeyin kalmaz 🤭
Goktugunannesiyim Arelnur Arelnur gayet normal benımkı o kadar agrıyordukı agrıdan aglıyordum gecıyor
Arelnur NurY ağrı kesici verdi canım onu kullanıyorum . Geçer o zaman çok teşekkür ederim 🙏 bebeğim de yanımda olmayınca daha fazla hissediyorum acıyı sanki o olsa onla ilgilenmekten aklıma gelmezdi belki 🙈
Arelnur Goktugunannesiyim bende dayanamıyorum ağlıyorum gerçekten acaba bende mi sorun var dedim hatta .. ayrıca dikiş bantıda alerji yaptı derimi kaldırdı .. o da ayrı yakıyor canımı napcağımı bilemiyorum bazen acıdan.. sizin ne kadar sürede geçti
Goktugunannesiyim Arelnur 2 ay ıcınde agrım cok hafıfr ındı suan bebegım 7 ay 8gunluk oraya bısey dokununca böyle tuhaf bır acımı desem hıssızlıkmı desem devam edıyor garıp bırsey sezeryan