momma bizim aşırı kolik durumu vardı ilk oğlumda 3-4 saat kesintisiz ağlardı hep aynı saatlerde. Kucagıma alıp evin içinde koşardım o zaman susardı. Damlaları düzenli kullanınca en geç 4-5 ay gibi tamamen geçti, suan 5,5 yaşında🥰 hic endişelenmeyin geçiyor