Selam kizlar belki sacma ama ben sezeryan ile dogum yaptım 5ay oldu genital bölge agda ile alıyorum normalde ama dogum yaptigimdan beri agda yaparsam dikislerim zarar gorur acilir diye falan korkuyorum hala sizce yapinca herhangi bi sorun oluyormu yada siz nr zaman agda yaptınız 🤷♀️🤷♀️