melike100412 kızlar oğlumda meme reddi var geçmiyor mama almıyor ve reflüsü var sürekli fışkırtarak kusuyor delircem cidden kafama huni takıp evde gezicem artık ne öneriyorsunuz
bbbccc melike100412 bizde bu sebepten bu ay hastaneye gittik bizim tahlillerimiz temiz çıktı kusmasına engel olmak için toz verdi sadece Allah yardımcımız olsun. Bu ay sadece 200-300 gr almıştı
melike100412 bbbccc gavıscon ve reflörü kullandım ama bize etki etmiyor kafayı yemek üzereyim sürekli kusuyor uykuda kusuyor uyanıkken kusuyor yatınca kalkınca her yerde ve yemiyor çok huzursuz nasıl atlattınız biz 75 gram almışız
bbbccc melike100412 bizde gaviscon kullanıyoruz eğer kutu bitince kusmaya devam ederse gastrolojiye gidin dedi