Merhaba kızlar bu sene şırnakta inşaallah şark görevimiz bitiyor gelecek ay tercih yapacağız ve tekrar doğuda kalıp kalmamak arasında kararsız kaldık doğu için mardin,van,diyarbakır batı için konya,ankara,eskişehir düşündük buralarada yaşayan görev yapan polis ve polis eşleri yardımcı olabilirler mi şehir imkanları çalışma şartları nasıldır şimdiden çok teşekkür ederim