Yica 3 aydan sonra bebeklerin gece açlık tahammülü 8-10 saate kadar çıkıyor. Yani bebeği tok yatırdıysanız ve sürekli uyanıp emiyorsa alışkanlıktan uyanıyordur. Benim ilk kızımda öyleydi. 9 aylıktı gece beslemesini tamamen kesmiştim. Su veriyordum uyanınca ama bu sefer de su içmek içşn uyanmaya başladı. Şimdi 3 yaşında hala gece 2 kere su içmeye kalkıyor. O zamandan kalma bir alışkanlık mı yoksa ev cok nemsi ondan mı bilmiyorum ama gece 2 kere su olunca 3 kere de çişe kalkıyor😂 küçük kızım da 3 aylık onu en baştan alıştırdım şu an gece 1 kere kalkıyor. Umarım değişmez bu durum. Bir de hiç vicdan yapmayın. Zaten beneğin büyümesi için gerekli olan büyüme hormonu akşam 10 ile sabah 5 arasında ve mide boşken salgılanıyor. Yani siz bebeği her uyandığında emzirdiğinizde hem deliksiz uyutmamış oluyorsunuz, hem mide dolu olduğu için büyüme hormonu az salgılanıyor. Aslında gece beslemesini kesmek bebeğinize iyilik oluyor.
beşiğe alışması için de bir uyku arkadaşı deneyebilirsiniz. Ama önce siz koynunuzda bir iki gece uyku arkadaşıyla uyuyun kokunuz sinsin. Bazı bebek kolay alışıyor bazısı çok zor. Ben büyük kızımı ne yaptıysam alıştıramadım. En son yatağını değiştirdik. Ama küçük kızım daha iyi gibi şu anda ama o da küçük belki daha algılayamıyor ondan rahat yatıyor beşiğinde.