[silindi] istediginiz hijyenik her yerde emzirebilirsiniz. Bebeginiz yenidogansa bol bol ten temasi yapin ,bebeginizin en dogal hakki emmek. Misafirlikte bos bir odada, hastanede veya avm de emzirme odasinda( nadir) , daha cok arabada ve dısarıda emzirdim. Battal boy müslin örtü kullandım ama sevmiyordu bir süre sonra zaten uygun pozisyonu bulup rahatca emzirebiliyorsunuz. Örtü ile bebegi daraltmamak gerek bizler nasıl yemegimizi yiyorsak onlar da rahat etmeli emerken.