4 aylık bebek gece emmek için uyandirilirmi siz neler yapıyorsunuz ben kaldıramıyorum ne zaman uyanırsa o zaman veriyorum ama iki kere gece yatıp sabah 7 de uyandı ama daha öncesinde de yarım saate bı emme isteği vardi düzene mi giriyo acaba bilemedim ne yapmam gerektigini ama kaldırmak bana yanlış geliyo ben sarılık muhabbetinden sonra hiç kaldirmadim kendisi zaten beni kaldırıyordu siz nasıl yapıyorsunuz fikir verir misiniz