Kızlar merhaba dün kızımla oynarken birden nasıl oldu anlamadım kolu acıdı sonra çok aglamaya başladı koluna degdigimizde ağlıyor üzerini değiştirirken ağlıyor gece de çok ağladı o kolunu oynatabiliyor ama oynatmak istemiyor acıdan sanırım bulunduğumuz yerde malesef Dr yok ve su an kar yağışı olduğu için de yollar kapalı çok çaresiz kaldım acaba kırık olabilir mi