Kızlar cidden cok yıprtıcı bi süreç ben mahvoldum bide yavrum hastalandı hastanede yattı memeyi tutmuyo sinirleniyo biberon verdk mecbur o emmedikce ben üzülüyorum emdikce nasıl mutlu oluyorm ama emmiyo napcammm tutuyo bırakıyo yetersz hissetme var bebeğim hastalandığındada korku basıyo elim ayağım boşalıyo tutmuyo hasta gibi oluyorum güclü kalamıyorum ağlamak istiyorum hep