26 günlük olduk halen daha korse begenipte takamadım ayrıca 10 güne zor toparlandim doğumdan sonra cesaret edemedim dikislerden dolayı önereceğiniz korse var mı ? Şu nette satılan tayt gibi korseler var denediniz mi ? Bu saatten sonra taksam faydası olur mu çok mu geç kaldım 🥲