Geymen58 Bebeğim 8aylık 2 gündür oksürmeye başladı ve hırıltısı var ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz lütfen
Sessizol Geymen58 çok normal bebeklerde hasta olabilir doktoruna götür bi baksnlar zaten söylerler burnunu izotonik suyla açarsın falan
Geymen58 Sessizol merhaba cok teskkur edrm doktora salgınlardan dolayı götürmemek için herseyi yaptım ama en ıyısı coğalmadan hastalıgı goturmem lazım