Ben kızımda hiç gaz damlası kullanmadım hergün bazen iki defa bi çay kaşığıyla zeytinyağı verdim Dr günde üç defa bile verebilirsin zorlanırsa demişti günlük kakasını yapardı düzenli olarak…verin korkmayın bişey olmaz…kızım 9 aylık bu arada😊şimdide çorbalarına koyuyorum mutlaka halen düzenli yapıyor…