Kızlar merhaba kızım 38 günlük dönence ve ana kucağı arasında kaldım. Hangisi kaç ay aralığında kullanılır ? Gün içinde hangisi işimi daha iyi görür? Park beşik kullanıyoruz ve ayrıca oyun halımız var. Oyun halısı yeterli mi yoksa ? Birde Pusetimiz de var. Puseti ana kucağı gibi kullanabilir miyim ?