Maşallah çok şükür annesi, hiç üzülme, arkadaşta yazmış, yeni doğan döneminde çabuk kan sekeri düşüyor o yüzden 2 saatte bir emzirin deniyor. Şuan durumu iyi ise, emzirdiyseniz problem yoktur korkmayın, kim bilir kaaaaç anne yaşamıştır bunu, annelik kolay değil, yorgun düşüp uyuyakalmanız da gayet insani bir durum😊