Plncnr-dnsn benim bebeğim 43 günlük ilk başta hipp mama kullandik memnunduk fakat hergun kakasını Cok ve akışkan yapıyordu kilo alamaz diye bebelac Gold nutricare aldık yaramadı artık ucgunde bir yapiyo kabız gibi degil ama çok akiskanda değil ama resmen zorlaniyo eşim küçük denemelik al dememe rağmen iki büyük kutu almiş, nasıl bitiricez bilmiyorum.