Her uyandığında emzirirseniz böyle devam eder. Emzirip gece uykusuna yatırdıysanız en az 6 sat sonra uyanması lazım. Daha erken uyanıyorsa aç diildir. Alışkanlıktır ya da başka bi sıkıntısı vardır. Ama siz o sıkıntıyı meme ile gidermeye çalışırsanız alışır hep uyanır. Emzik alıyorsa emzikle uyutun. Olmuyorsa kucağınıza alın sevin sakinletin geri yatağına koyun. Yine ağlarsa yine alın kıcağınıza ama kucağınızda da uyutmayın. Evet yatır kaldır zor oluyor ama emin olun şimdi yapmadığınız her zorluk büyüdükçe katlanarak daha zorlaşıyor🙁ilk kızımda ay memede uyuyakaldı kalsın, ay çok ağladı memeyle susun sakinlesin diye diye her gecen gün daha kötü oldu. 3 yaşında hala daha deliksiz gece uykusu yok.