Merhaba anneler bebeğim 3 aylık yarı uykuluyken tek kolunu sürekli çırpıyor uykuya dalarken de duruyor. Sizce bu hareketi normal mi? Sizinde başınıza geldi mi? Google sağolsun öyle şeyler yazıyor ki gece gece uyutmadı beni allahından bulasın vicdansiz google. Cevabınızı bekliyorum teşekkürler şimdiden❤️