Zhraagk Bebeğim 5 günlük göğüs uçları sert, annemin tabirine göre süt birikmiş. Sizce ne yapmalıyım kızlar ? Nedir bu durum masaj yapsam geçermi ? Emzirdiğim için böyle olurmuş normalmiş..
MeloMelo Zhraagk ilk doğduğunda bizde de vardı doktorumuz kesinlikle dokunmayın demişti. Zaten 1 hafta 10 güne geçmişti
Bebegimm1 Zhraagk evet anneden gecen hormonlardan kaynakliymis ovmamak dokunmamak gerekiyor enfeksiyon olabiliyormus yayarsaniz
Gokcesraksu Zhraagk benim bebeğimde de vardı hiç ellemedik kendiliğinden gitti sizde dokunmayın geçecektir 🙂
sarmaliklahana Zhraagk Evettttt birikiyor ve aşırı sancı yapıyor hergün hafif hafif aklınıza geldikçe masaj yapın. 3.5 aylık kızım 10 gün boyunca kıyametler kopardı gece özellikle. Sonra babam geldi bir baktı göğüsleri süt toplamjş cocuk ondan sancılarnır dedi küvete su doldurdum oynatır gibi yaptı hep masaj ile eritti dağıttı o sertliği sonra normale döndü yavrum 🥴 şimdi hergün ovalıyorız.
Bebegimicin1 Zhraagk nprmal benşm bebeğimde 20 günlükken sağ göğsu öylrydi yıkamak için soydugumuzda kayınvalidem fark etmişti dpktors götürdüğümüzde sakın dokunmayın normal nebeksçten süt bile gelse lorkup şaşırmayın dedi bebeğe annenin hormonlsrı geçebiliyomuş bazen 40 üzerinde doğan bebeklerde daha çok oluyomuştu oğlum 41 de doğmuştu
Ays0 Zhraagk benim kiziminda öyleydi hormon geçiyormuş anneden o yüzden demişti doktor. Annemler ovustur dediler ama doktorumuz hiç bir şey yapma dokunma kendisi geçer dedi. Geçti