Kucukmucizem_ Bebeğim 6 ay olacak 3 gün sonra geceleri birden uyanıp kıvranıp sanki karnı ağrıyor gibi bağıra bağıra ağlıyor zor sakinlestiriyorum karın ağrısı için ne yapabilirim tecrübeli anneler Sorum size yeni grip atlattık yine hasta oldu sanırım
Kayra_Hatice Kucukmucizem_ gaz sancısı olabilir . ayaklarını sürekli haraket ettiriyor mu ağlarken .gerdirir falan video seyredebilirsin . çocuğumun doğumundan sonra her ay seyrettim gelişimi vs baya aydınlattı .
Kubradorukaras Kucukmucizem_ kolik olabilir biz ilk 6 7 ay çok çektik o gaz sancısını çok ertelemeden bi doktorunuzla görüşün bence onlar gaz için damla falan veriyolar iyi geliyo baya rahatlatiyo. Bir de 6 aylık demissiniz ek gıdaya başlamışsınızdır diye düşünerek kabızlık ihtimalini de hatırlatmak isterim.
Kucukmucizem_ Kayra_Hatice Cok teşekkür ederim canım Ilgın için burda nerde kaynana kavgası koca aldatması onlara cevap yazıyorlar
Kucukmucizem_ Kubradorukaras Hergun yapıyor kakasını ama eminim karnı ağrıyor gazını çıkarıyor hemde kendi istedigi zaman benim müdahaleme gerek kalmiyo
Kayra_Hatice Kucukmucizem_ rica ederim ben genelde gece giriyorum hem şöyle göz atmak hemde bilmediğim birşey olursa öğrenmek amaçlı yardımcı olabileceğim birşey olursa her zaman