Aylaamyu canım iyi düşünmüşsüm jiletle falan sonu gelmiyor 2-3 günde bir kendilerini belli etmesi de cabası.
bence direk lazere git hazır kılların sertken makina daha kolay görür daha çabuk biter.
inan ağdaya gidiyosun gidiyosun o acıyı çekiyosun 1 ay sonra hoop aynen geri geliyo. lazerde ağda kadar acıyor ama en azından bitme süresi var ordan düşmüş oluyosun hemde ağdada süre 1 ayken lazerde ilk seansta bile en az 2,5 ay çıkma süresi oluyor
bir de tabi ağda da uzamasını beklemek var lazerde direk gidebilirsin hiç uzamasını beklemeden.
eğer maddi imkanın varsa direk lazer derim ben 😊