Pembemandalin Hanımlar ben doğum yapalı 52 gün oluyor.. Normal şekilde oldu doğumum ve hala sarı, sümüksü bir akıntı devam ediyor.. Bu daha ne kadar sürecek
ayzaninannesi Pembemandalin benim de aynı 3 ay olacak 5 gün sonra o sarı akıntı bitmedi bi çok sinir bozucu artık