Elfylmzkk Ben anlamadım reglken takıyorlarmış ya. E sen o iğrenç vaziyette nasıl taktırıyosun ki ? Utanmaz mı ki insan. Düşünsene kan filan. Öfff 😿
Elfylmzkk anakraliceee yok değilken de takıolar da. Cogu reglken taktım dio. Okuyorum burda. E boyle pis pis nasıl taktırıolar. Ben cok utanırdım. Bole kan man 😿