asiltonunmommysi bizimkide öyledi doktor mikrop kapmış dedi ilk başta iki doktora götürdüm sonuncu dedi mikrop kapmış diye bol bol burnunu temizle ve emzir sürekli dedi ilaç vermiyolar büyük bir şey olmadıkça bolca temizledim ben 2 saatte bir temizledim şükür birşey yok o hırıltı gibi seste genzinden nefes alıyo arada onun sesi