HazalMR Selam anneler oğlum 10 aylık olacak uc gun sonra ve ben hala geceleri emzriyorum yanima alip sabaha kadar emziriyroum ve alışkanlık oldu ne yapmam gerek erkenmi tam zamanimi nasıl kesecegim uyaninca napmam gerrk sizler neler ysptinjz
MaviPanterAnne HazalMR bende o aylarda kesmiştim ama benimki mama içiyodu emmedi beni sadece 4 ay emdi. Gece uyutmadan mamasını veriyordum uyutuyordm öyle kestim çok zor olmadı ama emen bebe için bıraktırmak biraz zor galiba
Mom4565 HazalMR 4 aylık bıraktık gece beslenmesini doktorum tavsiyesiyle gece çok uyanmiyordu çünkü şu an 7. Ayına gircek kızım. Bı anda kestim ben doktorum öyle söyledi.
Ahsenimveben HazalMR zorunlu olarak 11 .ayda kestim önce geceyi sonra tamam sütten ilk zamanlar şu da vermedim bn alisir bu sefer suya diye uyanınca pış pış yapıp geri uyutttun