Gmznr2909 biz 20 günlükken sünnet olduk.. Sünnetinden önce bizde de kızarıklık vardı, Sünnetinden sonra hiç olmadı diyebilirim. Erkek bebişlere her zaman 1 numara büyük bez takılması öneriliyor. Biz doğdu doğalı hiç pipisini sıkıştıracak şekilde bez takmadık. İşedikleri zaman baskı yapıyor bez ve o asitte sürekli pipisine değince yakıyor kalıntı yapıyor. İleride de Penis sağlığı açısından bezi, boxerını hep büyük giydirin diyorlar. Ben hep bir numara büyük kullanıyorum bazen yan çıkıntıları sürtünce hafif tahriş yapıyor ama onuda sürekli sudocrem sürerek hallediyoruz