merhaba bebeğim yeni 5.ayina girdi gündüz çok uyuduğu için gece uyumuyor gündüz uyutmiyim diyorum bu sefer mızırdaniyor ağlıyor napicagimi şaşırdım gece 2 2 buçuk gibi uyanıyor birdaha sabah 7 8′e kadar uyumuyor hep mızmız ağlıyor yatmak istemiyor yardımlarınıza tecrübelerinize çok ihtiyacım var bende uykusuz kalıyorum çok motivasyonum iyice düştü