38 haftalık 3030 gram doğdu, çok gazlı bir bebekti ama ilk 3 ay kilo alımı çok iyiydi. 4.aya doğru düşmeye başladı çünkü meme reddi başladı ve mama da ne yapsam 60 cc den fazla içiremedim. 9.5 aylık oldu hala 7 kilo 😔doğduğundan beri hep az uyuyor, hem de çok az. 8.ayda mamayı komple bıraktı biraz biraz emmeye başladı. Az besin az uyku ve aşırı hareketli. Hiç durmuyor. Yürüdü yürüyecek neredeyse. Ama hala 6 ay taytları giyiyor. Bir sağlık sorunu olabilir mi acaba? Doktorumuzu değiştirmedim ama rutin kontrollerde bir şey yok diyor..