SevdaNurumm Arkadaşlar merhabalar. Yeni taşındgmz evde ocak elektrikli. Daha önce normal ateşli oxağımız vardı. İki defadır balık pişiyoruz fakat bize ateşli ocağın tadını vermiyor güzel pişirmiyor balığı. Sizler nasıl yapıyorsunuz biz mi yapamadık bilmiyorum 🤔
SweetPaw SevdaNurumm üste kalsın diye yazıyorum. Bir fikrim yok evdeysek fırında yapıyorum balığı,dışarda mangal.
Melikemlk SevdaNurumm piknik tüpü almıştım bir olmuyor. Ocak çok ısınıyor vs tava büyük kalıyordu olmuyordu yani çilekeşti.
SevdaNurumm Melikemlk aynen öle dün akşam balkonda bir de piknik tüpü ile deneyelim dedik olmadı. ateşli ocağın yerini tutmuyor malesef.