HM1 Bebegimin ( 1,5 aylik ) cok uykusu olmasina ragmen kendi yatagina yatirir yatirmaz hemen gözlerini acip agliyor.. sadece kucakta uyuyor 🥺 sizdede öylemi kizlar yapabilecegim bsy varmi acaba
QueenMommm HM1 bende beşiğe koyduğum zaman uyanıyo hemen yanımda yatırıyorum artık öyle daha İyi uyuyo bide emzirdikten sonra göğsümü kapattığım zaman uyanıyo sanki kokusunu almak istiyo bende açık bırakıyorum uyuyo 😂
lalbg HM1 bir mendili alıp göğsüne koy. Bi süre bekle hatta yarına kadar olabilir kokun sinsin. Sonra beşiğe koyumca yanına o mendili de koy☺️
Buketpoyraz HM1 oyy kurban olurum ona benim oğlum da aynısı 😮💨😍 koku istiyor kendini öyle güvende hissediyor annesi
Minteha HM1 ah bizde aynı durumdayız gündüzleri mahvoluyorum uyumuyor gözleri kıpkırmızı oluyor banamıısn demiyor 5 dk kestiriyor ben daha odanın kapısından adım atmadan başlıyor ağlamaya 😞😞😞 ben bir çözüm bulmadım kucakta uyuyor mecbur. 63 günlük olduk
semoshKa HM1 benim kızımda 2 aylık durum aynı, ana kucağında uyutuyorum gündüzleri, uyumaya direnir ya da sık sık uyanırsa slinge koyuyorum kucağında mışıl mışıl uyuyo, geceleri de yanında yatıyorum, yoksa hiç uyumuyor kuzum