Kızlar iyi geceler bugun test verdim korona olduğumdan şüpheleniyorum henüz test sonucu çıkmadı. 15 aylık bebeğim var. Eğer testim pozitif çıkarsa bebeğim de benimle ev de mi kalmalı yoksa anneme mi göndermeliyim annem ve kardeşim çok güzel bakarlar ondan eminim ama bebeğimi çok özlerim ne yapıcam inanın bilmiyorum. Başından geçen yada bu konuyla alakalı fikri olan var mı acaba